close
Vážení uživatelé,
16. 8. 2020 budou služby Blog.cz a Galerie.cz ukončeny.
Děkujeme vám za společně strávené roky!
Zjistit více

Vážení uživatelé,
16. 8. 2020 budou služby Blog.cz a Galerie.cz ukončeny.
Děkujeme vám za společně strávené roky!

Když malý holky neunesou kritiku, aneb jsem největší hater ze všech

9. srpna 2011 v 10:26 | Atze |  Ze života
To vám všem, malým holčičkám co máte rádoby dívčí blogy alá Lady Vanilka vadí, že vám píšu svůj názor? Od čeho ty komentáře jsou? Chcete mít na blogísku jen hezké komentáře? Leda ve snu.

Včera si tak procházím blogy až narazím na videoodpověď 5 u Roxy. U té holky jsem už párkrát byla, psala jsem jí komenty co si o čem myslím a v pohodě. Nikdy mi na blog neodepsala, což jsem po ní ani nežádala. Ale když jsem slyšela svoje jméno v jedné z otázek, tak jsem se nasrala.
Tak jsem si našla otázky co jí kdo píše a našla jsem:
Taky tě už (s prominutím) sere Atze jak musí všechny komandovat a kritizovat?!
Naše malá Roxy řekla, že mě nezná. Tak jsem jí jako hodná Atze chtěla napsat, že to jsem já. A ejhle. Chyba. Autor blogu vám zakázal vkládání komentářů. OK. Tak jsem si ji přidala na icq a nic. Ani neodepsala na moje kamarádské Ahoj.
Tak jsem šla na blog te krávy, co psala tu otázku. Ta mi komentáře neblokla, tak jsem jí tam hned jeden komentář nechala.

Jo, jsou to pičoviny, ale mě se to stalo už po druhé a nenechám si srát na hlavu.

No a dnes jsem ve svém haterství pokračovala. Koukám na blogy, chci si nechat ohodnotit blog u jedné holky a zase - autor vám zakázal vkládat komentáře. Takže jsem jí napsala na formspring a uvidíme jestli ta hvězda odpoví. (http://byelle.blog.cz/)

Uvědomte si, že já píšu PRAVDU a jsem UPŘÍMNÁ. Jestli vás to sere, tak držte hubu a neberte si mě do huby. Mohli byste špatně dopadnout. To je výstraha pro příště.

Atze



 

9 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Tabitha ren Moore Tabitha ren Moore | Web | 9. srpna 2011 v 10:39 | Reagovat

Ano tohle znám, kostruktivní kritiku, i sebelíp podanou umí dnes přijímat jen  málo kdo.Tyhle holky, pokud neslyší to, co chtějí tě hned nařknou z toho, že jsi blbá, závidíš a podobný kecy nebo rovnou člověku srabácky stopnou  vkládání komentářů.Ještě horší než tyhle nanynky je podle mě jejich komando "fanynek", které neumí napsat nic než, krása, úžasný a podobný kecy a do člověka, co vyjíáří svůj názor zašlapou hloupými řečmi do země.Osobně na tyhle holčičí blogy nechodím a je klid.Navštěvuju raději blogery, kteří mají co říct a uzají i náuor, který je nějak kritizuje, protože mají nějakou úroveň nebo aspon umí uznat cizí názor...

2 Pucíček Pucíček | Web | 9. srpna 2011 v 10:40 | Reagovat

máš úplnou pravdu, jasně že mě je 13 a nejspíš pro tebe jsem taky jedna z těch malých holek, ale já unesu kritiku a nebloknu lidi co mi ji píšou

3 Siwa Siwa | Web | 9. srpna 2011 v 10:43 | Reagovat

V tomhle s tebou souhlasím. Jsou příšerné, nedokáží unést objektivní kritiku. Těmhle holkám to taky kořením, ale blokla mě zatím jen jedna. K mému štěstí nejsem známá v celém růžovo-biebrovském prostředí a nejsem pro jeho obyvatelky noční můrou (ber to jako sen nebo i jako otravného nočního motýla :D). Chtělo by to jít na jiný počítač a napsat jim z jiné IP (? píše se to tak?) adresy. Ty by koukaly. :-D
Jestli nechtějí komentáře, ať si je zakážou, ale to by přišli o: "supa dess; good blogísek, jukni na můj apod." A to by nejspíš nepřežily, smysl jejich blogování by byl u konce.
V tomhle mě taky štvou a je to hlavní důvod, proč je automaticky nesnáším. (plus růžová plus Bieber nebo jak se to píše...)
Jen jim to natři, nešetři je, asi si z tebe vezmu příklad, nechci kopírovat, ale trochu to polichotí, když jsi Postrach žůžových blogísků, no ne? :-D

4 listery listery | Web | 9. srpna 2011 v 10:44 | Reagovat

Tak s pokusy o konstruktivní kritiku jsem skončila už dávno ... Nemá to smysl, stejně si z toho nic nevezmou a mě nebaví se pak bránit před armádou jejich SB :)
To ti jako bloknou komentáře ještě dřív než jim tam stačíš něco napsat?

5 Nixii Nixii | E-mail | Web | 9. srpna 2011 v 10:47 | Reagovat

Každý má právo na svůj názor, proto zde jsou komentáře. Ale pokud blog naštívíš jednou a nelíbí se ti, zanech komentář. Od té doby se může něco změnit, tak tam můžeš zabrousit znovu to omrknout. Ale pokaždé návštěvě nechávat komentář, že se ti její blog, nebo prostě něčí, nelíbí. Je nesmyslné. Jednou to snad stačí dát najevo ne ?!

6 Fanciful Fanciful | Web | 9. srpna 2011 v 10:57 | Reagovat

Zajímalo by mě, na co si se slečny ptala, že jí otázky připadají nevhodné :-D

7 Jasmína Nocte Somniare Jasmína Nocte Somniare | Web | 9. srpna 2011 v 11:00 | Reagovat

Jo, upřímnost nadevše ;).. Abych řekla pravdu, slušně napsaná ktitika v mých komentářích mě opravdu motivuje ;D

8 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 9. srpna 2011 v 11:03 | Reagovat

To víš, to je jednoduchý, když ony samy nic lepšího než "pěkné" "Hezkej blog" vyplodit nedokážou, není se čemu divit.

9 undead Trent undead Trent | Web | 9. srpna 2011 v 11:04 | Reagovat

tak nevím, to sme vážně tak minoritní skupina těch, kteří doufají v konstruktivní kritiku? :-S bych schválně čekal, co by ty bárbínbky ( neřeknu třináctky, i mezi nima sou inteligentní osoby, které obsah dutiny lebeční používat umí ) řekly, kdyby si přečetli některý z dílů Jeveliny. myslím tím, kdyby si ho doopravdy přečetly. jestli by napsaly to svoje "úžasný blogís, hlásneš pls?".. ( a co teprv některou z kapitol "Vesmír je krásný..." ( na druhou stranu, půlce slov by asi ani nerozumněly.. :D ).. :-D

10 undead Trent undead Trent | Web | 9. srpna 2011 v 11:06 | Reagovat

oj ty můj češtin.. to sem zas zapomněl hlídat pravopis a hned je tam chyba ve shodě podmětu s přísudkem. to první "přečetly" má mít na konci ypsilon.

11 wjt wjt | Web | 9. srpna 2011 v 11:14 | Reagovat

tak jako,když jim někdo chodí sprostě nadávat,tak,co jako?I když těžko říct,jak to bylo,oni většinou ty,co jim píšou sprostě nemažou a neblokujou a ty,co je ani nijak neuráží,tak z nějakých záhadných důvodů zablokujou,tak to většinou na internetu funguje

12 sherridon sherridon | Web | 9. srpna 2011 v 11:15 | Reagovat

no lol :-D tak to jsem ještě nezažila ani na jednom svym blogu a to rejpám docela dost 8-)

13 Péťa P. Ríová Péťa P. Ríová | Web | 9. srpna 2011 v 11:22 | Reagovat

Také jsem s tím měla problémy :-D Ale ona je to poměrně zábava.

14 Babe Babe | E-mail | Web | 9. srpna 2011 v 11:30 | Reagovat

lamám pomoct nejde :)

15 undead Trent undead Trent | Web | 9. srpna 2011 v 11:36 | Reagovat

[14]: nebo spíš pomoc odmítají ze všech svých sil.. trochu to zavání xenofobií ( neříkám, že to je xenofobie, ale skoro se tak chovají.. ).

16 Babe Babe | E-mail | Web | 9. srpna 2011 v 11:38 | Reagovat

[15]: ůů Xena :D

17 Lucia Lucia | 9. srpna 2011 v 11:40 | Reagovat

Malé dievčatká neunesú kritiku, za to ty ju znášaš perfektne, vidím. :-D
Ja som len úprimná a hovorím ti svoj názor.

18 Atze Atze | Web | 9. srpna 2011 v 11:45 | Reagovat

[17]: Jo. Já kritiku zvládám, jinak bych nenapsala tento článek.

19 Matt Foxiss Matt Foxiss | Web | 9. srpna 2011 v 11:45 | Reagovat

Niektorí si želajú len mať dokonalý blog, bez "zlých komentárov" tak o tom všetkom to je. Ale aj ja poznám indivíduá, ktoré moderujú, zakazujú a robia iné protiopatrenia proti komentárom, s ktorými nesúhlasia. O čom to potom je? Kde je vlastný názor a diskusia? Diskusia je o opačnom názore, nie o pritakávaní si, aký je článok cool, bomba, pecka, super, úžasný -.-'

20 Terka Terka | Web | 9. srpna 2011 v 12:12 | Reagovat

Je lepší rejpnout si jenom trochu, tohle jsem tedy ještě vážně nezažila :D

21 fionblanchetti fionblanchetti | 9. srpna 2011 v 13:59 | Reagovat

Chceš vyhrát kytaru, mobil, i-pad či něco jiného? Klikni sem: www.musiclive.cz?refid=275

22 eliskahamerska eliskahamerska | Web | 9. srpna 2011 v 14:21 | Reagovat

Ahoj. Myslím že by jsi mě asi možná měla taky brát jako jednu z nich když se koukneš na můj blog. Ano je sice růžový a to tu barvu opravdu nesnáším ale prostě nechci zrovna měnit tak jak mám ten blog. Kritiku jak kdy. Nesu ji někdy dobře a někdy špatně. Jelikož jsem no taková pro mne divná tak když mi někdo začne psát do komentářu sprostou velmi sprostou kritiku tak pro mne je pochopitelné že se začnu bránit. Můj blog není dívčí ale ani né takový té tvrdé holky. Jsem prostě taková jaká jsem a píšu to co se mi líbí ale zase ne něco úplně ulítlého. Pokud se někomu nezdá můj blog. Bohužel každý máme jiný styl.. :))

23 Peťka ;) Peťka ;) | Web | 9. srpna 2011 v 16:14 | Reagovat

na tohle mám jednu radu - nech je být. já je taky nemám ráda, jejich blogy neuznávám a o jejich iq si myslím taky svoje, ale bohužel blog je jen a jen jejich věc. takže je prostě a jednoduše ignoruju. u nich na blogu mě neviděl nikdo ani jednou a jsem živá. na co bych se u toho rozčilovala? jen bych jim zbytečně zvedala návštěvnost a co z toho? nech je žít, mysli si svoje a vyhneš se všem podobným nepříjemnostem ;)

24 Cherrybumbum Cherrybumbum | Web | 9. srpna 2011 v 18:24 | Reagovat

když neunesou kritiku, tak ať neblogujou ;)

25 Spisovatelé :) Spisovatelé :) | 9. srpna 2011 v 19:26 | Reagovat

Kritiku by měl ustát každý. Proč si dělají blogy? Každý se kritiky dočká, já ji neměla mnoho, ale me že bych to nesnesla a dělala.. :-) Pche. :P

26 Alča Alča | Web | 9. srpna 2011 v 21:04 | Reagovat

Ony si neuvědomujou, že konstruktivní kritika jim má pomoct, aby se zlepšily. Kdybych se měla sesypat vždycky, když mi někdo řekne, že bych mohla něco udělat líp - fotku nebo příběh - tak už je tady ze mě jen hromádka kostí ;) Sice to musím nejdřív rozdýchat - chvíli to třeba i trvá, ale nakonec si z toho něco vezmu, a posunu se dál.
Třeba jim to jednou dojde ;)

27 Achren Achren | Web | 9. srpna 2011 v 21:37 | Reagovat

Takové blogy by měli zakázat!

28 Adelaine Pierce Adelaine Pierce | Web | 9. srpna 2011 v 22:02 | Reagovat

Aww, tohle je normální, skoro to neřeším. Někde někam napíšeš, KONSTRUKTIVNÍ SLUŠNOU A INTELIGENTNĚ podanou kritiku a hned se na tebe sesypou davy pubertálních vypatlaných kraviček s hláškama typu "ty máš dost" "žárlíš" a podobný sračky. Mě už to ani nevytáčí. Raději píšu na blog jen Vanilce, ta je nejvíc jetá, ostatní mi za to ani nestojí a naštěstí si na mě nikdo hubu ještě moc neotvírá. A upřímně? Háh, je mi to jedno. Ty i já jsme obě lepší než všechny ty ubožačky dohromady (a ty píšeš na 30, přeci ;D) tak to radši neřeš, ach, nemá to smysl.

29 Peter Cross Peter Cross | Web | 9. srpna 2011 v 22:12 | Reagovat

Dnešní didlinky prostě nedokážou psychicky snést když někdo vyjádří svůj názor.. To jsem taky jednou napsal na blog nějaké rádoby ,,Plážové holky" a napsal jsem jí že se mi nelíbí její povídka, je moc krátká a tak trošku o ničem, chybí jí přímá řeč a ona hned: ,,No toto fakt miluju, lidi kteří přijdou na můj a hned začnou rýpat." Holt. Ty dnešní holčičky, neunesou ani když jim polichotíš. :D

30 ps-rosien ps-rosien | Web | 9. srpna 2011 v 22:40 | Reagovat

Přesně s tebou souhlasím. Kolikrát taky někam napíšu menší kritiku a ta dotyčná hned dělá jak nevím co. Když někdo zkritizuje mě, snažím se si z toho něco vzít, teda- ta kritika musí být nějak zdůvodněná, ne třeba jen: tvůj blog je hnus. Takže pokud ty jim píšeš jen odůvodněnou kritiku, měly by si z toho spíš něco vzít, možná i být rády, že si to vůbec někdo přečetl a nenechal jen koment typu: Krásný, koukneš se na můj blog?

31 Roxy Roxy | Web | 9. srpna 2011 v 22:41 | Reagovat

No promiň, ale vůbec si neuvědomuji, že jsi mi někdy psala nějaký komentáře a že jsem ti je zablokovala ;) Jestli je to pravda, tak si prohlídnu komentáře a napravím to, a měla by si to mít odbloknutý :) nevadí mi tvoje komentáře a piš si je klidně dál! :) Jo, a já na icq nechodím, takže jsem ti nemohla ani odepsat! :D

32 Roxy Roxy | Web | 9. srpna 2011 v 22:48 | Reagovat

Pojď na icq, když si mi tak chtěla psát tak už jsem is ho zapla =P :)

33 Roxy Roxy | Web | 9. srpna 2011 v 22:52 | Reagovat

Jo a malý holčičky, z dovolením ale mě je stejně jako tobě :D ale to je jedno :D

34 Adelaine Pierce Adelaine Pierce | Web | 9. srpna 2011 v 23:06 | Reagovat

Jdu na zrzavo a hnědý jen spodek, tak nevím, co máš. :D A klid. Moje vlasyyy, klid klid.

35 Connie Connie | Web | 10. srpna 2011 v 10:36 | Reagovat

jak to řekla Atttttze :D
jinak si myslim, že ta holka je docela ještě v pohodě, jsou tu horší případy :D
btw: jinak souhlasím s listery

36 Kejmina Kejmina | Web | 10. srpna 2011 v 10:39 | Reagovat

,, Mohli by jste špatně dopadnout'' :D Ježiš marja .

37 Kejmina Kejmina | Web | 10. srpna 2011 v 11:06 | Reagovat

Říkam něco, že tam je chyba? Já se směju tomu jak vyhrožuješ, jak špatně dopadnou? Přijedeš si za nima přes celou ČR? Achjo holka holka :D .

38 Kejmina Kejmina | Web | 10. srpna 2011 v 11:10 | Reagovat

:D:D Na co ty tu jsi abys nám opravovala chyby? Bože na co si hraješ. Nejsem drsná jen píšu svuj názor ne, kočičko :D Tady píšeš jak holky neunesou kritiku a ty se můžeš zesrat, že se ti někdo směje.

39 Kejmina Kejmina | Web | 10. srpna 2011 v 11:17 | Reagovat

:-************* Jdi si vyhrožovat a nepiš:D

40 Kejmina Kejmina | Web | 10. srpna 2011 v 11:26 | Reagovat

No a co, že jsem začla psát. Přijde mi to směšný , vyhrožovat takhle online hero :D To je můj NÁZOR ! :)

41 Kejmina Kejmina | Web | 10. srpna 2011 v 11:32 | Reagovat

Ještě aby jo

42 Blackness Blackness | Web | 10. srpna 2011 v 14:47 | Reagovat

kritiku nedokáže každej ocenit a většinou si to lidi berou jako útok na svojí osobu... což teda nechápu, protože by jim to mělo spíš pomoct než je to nějak poškodit... bejt tebou tak to vůbec neřešim tyhle blogerky...

43 Roxy Roxy | Web | 10. srpna 2011 v 16:11 | Reagovat

To sice možná není, ale zanedlouho mi bude 15, což tobě je, takže nevím, proč by si mi měla řéíkat !malá holka! když jsem skoro stejně stará! =P :D

44 Ell Ell | Web | 10. srpna 2011 v 16:36 | Reagovat

hvězda už odpověděla, hodíme z toho bobek, madam ? :D:D

45 Spisovatelé :) Spisovatelé :) | 10. srpna 2011 v 19:02 | Reagovat

Ahoj! Soutěž začala, tak se koukni na web. :) Děkuju ti a pošli co nejdříve!
(omlouvám se že píšu, ale musím ti to říct)

46 Catherine Catherine | Web | 10. srpna 2011 v 19:20 | Reagovat

Ale i tak díky že jsi mne nenapsala prímo. :)

47 Karin Karin | Web | 10. srpna 2011 v 20:17 | Reagovat

v tomto s tebou súhlasím,poriadne ma serú :D hlavne tá ell,ostatným píše na blog že sú p*** ale jakmile jej niekto napíše jeho názor tak má blok :D

48 Ell Ell | Web | 11. srpna 2011 v 7:40 | Reagovat

[47]: to jsem napsala jedine tobě...ukazujes co Jeen psala tobě,  ale to cos psala me už neukazes hrdinko co?

49 undead Trent undead Trent | E-mail | Web | 11. srpna 2011 v 7:55 | Reagovat

ty vole, to nejde, zhruba od třicátýho komentu nevěřím vlastním očím a dostávám jeden záchvat smíchu za druhým.. to začíná být fakt zoufalý, když i moje vlastní mladší sestra mi najednou nepřijde až tak duševně nevyspělá.. :-D

50 Luke Luke | 11. srpna 2011 v 19:36 | Reagovat

Takže abych to shrnul,ste zoufalci všichni.Když se tak koukám na vaše komenty,tak jedni maj velký ramena a plnou hubu všelijakých moudrostí a druzí se řídí pravidlem: ,,Potrefená husa nejvíce kejhá,,. Být vámi,tak bych si spíš hledal nějakou normal zábavu a řešil problémy přímo a ne na blogu...

51 tatranka tatranka | 11. srpna 2011 v 23:09 | Reagovat

já bych spíš řekla, že někdy nekritizuješ, ale spíš otravuješ, ale tak... "Taky tě už (s prominutím) sere Atze jak musí všechny komandovat a kritizovat?!" to je ale taky kritika, ne? nevypadá to, žes to zrovna dvakrát přijmula. když ti vanilka vadí, proč chodíš na její blog? proč chodíš na takový blogy, když je nemáš ráda?

52 Luke Luke | 12. srpna 2011 v 7:33 | Reagovat

Na tom co řekla tatranka něco jo,také by mě to zajímalo.

53 Atze Atze | Web | 12. srpna 2011 v 19:06 | Reagovat

[51]: Kde vidíš kritiku? On se na mě ptá člověk, se kterým jsem NIKDY neměla co dočinění a tohle je kritika?
Bože, já snad napsala, že mi Vanilka vadí?  
Jsi vtipná.

[52]: ...

54 Luke Luke | 12. srpna 2011 v 19:59 | Reagovat

Pokud použiješ svůj mozek a pořádně si to přečteš,tak tu kritiku v tom uvidíš také.

55 undead Trent undead Trent | E-mail | Web | 12. srpna 2011 v 20:28 | Reagovat

nemůžu si pomoct, ale sem jediný, komu to začíná připadat tak trochu jako vykonstruovaný proces? jo, na argumentech těch "potravin" sice něco málo ( ale opravdu jen málo ) je, ale tak jako nemusíte kolem dokola omílat, jak je hrozně pokrytecká. řekli ste to jednou a to snad stačí, ne? ale ještě chvíli v tom pokračujte a asi  dojde trpělivost mně a všem vám začnu na vašich vlastních větách, slovo od slova, dokazovat, jací ste.

je fakt, že to se jako kritika ( nedejbože konstruktivní! ) opravdu brát nedá, když se někdo, kdo jmenovaného jaksi nezná, zeptá, jestli ho jmenovaný sere. jako sory, ale tohle už opravdu k smíchu. kdyby jí někdo vytkl, že nesnídá to samé, co on, a ona by řekla, že bude dál snídat, co snídá ona, taky byste jí to omlátili o hlavu? né jako vážně, tohle je moc. dejte si všichni pořádnou pauzu, zamyslete se nad sebou ( obě strany, aby se neřeklo, že sem zaujatej, což se ale stejně stane, protože přece hájím někoho, koho ste určili za špatného ) a znovu uvažte, jestli má cenu v tomhle nekonečném sporu pokračovat. ( vím, že budete pokračovat,. říká se "moudřejší ustoupí", ale taky se říká "kdož jsi bez viny, hoď kamenem" - vsadím se o co chcete, že tím kamenem hodí téměř všichni, vás nevyjímaje ) tahatš all. a jestli se chcete pustit do mě, poslužte si. zaprvý, zvednete mi návštěvnost i množství komentářů. dopředu díky. 8) zadruhý, celý roky mě na školách šikanovali, takže si z vašich komentářů budu dělat houby, pokud nebudou konstruktivní kritikou. zdůrazňuji KONSTRUKTIVNÍ.

56 tatranka tatranka | 12. srpna 2011 v 20:30 | Reagovat

to, že si s ní nikdy neměla co dočinění, neznamená, že tě nemůže kritizovat nebo že to neni kritika. spolu jsme taky nikdy nemluvily a kritizuju tě (svym způsobem...)
no... a nevadí? vždyť se do ní sem tam sereš a jednou si psala, že doufáš, že jí nikdy nepotkáš a pak si jí potkala a nepsala si o tom, jak to bylo skvělý. (a teď doufám, že si tě s nikym nepletu...)
já vim, sem moc zábavná.

57 undead Trent undead Trent | E-mail | Web | 12. srpna 2011 v 20:38 | Reagovat

ty vole, a nepleteš si mě s někým horalko? [ úšklebek ] zaprvý sem pohlaví mužského, což ti ale mohlo dojít už z toho mužskýho jména ( protože neusuzujeme pohlaví na základě avataru ), nemluvě o rodě, v jakém mluvím ( pokud tedy vnímáš i něco jiného, než jakési podivné halucinace.. ale jako, lidi, když už teda obviňujete kdekoho z kdečeho, aspoň si dávejte bacha, abyste to psali tomu, komu chcete, a ne jen neznámému náhodnému čtenáři. tomu se totiž říká negativní reklama a lidi vás pak budou celkem nemít rádi.. 8-)

58 undead Trent undead Trent | E-mail | Web | 12. srpna 2011 v 20:39 | Reagovat

[57]: ještě k tomu avataru - zvlášť, když je na něm vyobrazena kreslená postavička z nějakého seriálu ( který beztak neznáte.. )..

59 Atze Atze | Web | 12. srpna 2011 v 20:46 | Reagovat

[54]: Asi používat mozek neumím, sorry. Jsem jen zaostalé děcko, víš.

[56]: Kritizuješ? Ty tu spíš předhazuješ svoje pubertální kecy co nemají hlavu, ani patu.

[55]: Jsem ráda, že se tu nakonec najde i někdo "normální"

60 undead Trent undead Trent | E-mail | Web | 12. srpna 2011 v 21:00 | Reagovat

[59]: :-D  :-D  :-D normální? :-D ne, promiň, tohle vážně moc často neslýchám. to víš, bejt exot, používat mozek a mít vlastní názory ( odlišný od majnstrýmu ), to je děsně nenormální. 8) ale jo, chápu, sou tam uvozovky. narozdíl od jisté osoby, která už tady psala koment dřív, vím, k čemu v takovýhle případech uvozovky slouží. 8-)

jen na ukázku, aby věděli, jak má vypadat správná zpětná vazba a konstruktivní kritika ( v závorkách technické poznámky ):

drahá Atze ( protože se má začínat oslovením ), tvůj blog mě zaujal už při první návštěvě, což je asi jedna z nejdůležitějších věcí, první dojem jsi udělala kladný. tvůj článek o přijímání kritiky mě oslovil, měl téma, hlavu a patu a byl pojat v rámci možností objektivně. ( vždy začínáme pozitivním hodnocením. hodnocený pak spíše zpětnou vazbu přijme. a i kdyby byly jen samá negativa, vždycky se snažte najít alespoň jedno pozitivum, kterým byste začali ) i následující články byly dostatečně zajímavé a pro mě přínosné, abych pokračoval v navštěvování tvého blogu. propříště bych však možná upravil zápatí, přeci jen je docela dlouhé. taky menu a ifo pod obrázkem v záhlaví by zasloužilo trochu pozornosti, může působit nevýrazně a někomu by mohlo přijít hůře čitelné, méně přehledné. ( i když upozorňujeme na nedostatky [ nikdy, zdůrazňuju NIKDY, nevytýkáme ani nekritizujeme! upozorňujeme, radíme, poukazujeme, ale nevytýkáme! ], můžeme tak činit slušně a kultivovaně. rovněž nezačínáme druhou část, tu s doporučeními a upozorněními, slovem ale. tím totiž popřeme vše, co jsme doposud řekli ). děkuji ti za pozornost a věřím, že ti mé názory pomohou být příště ještě lepší. ( na závěr samozřejmě rozloučení. slušné! )

61 Atze Atze | Web | 12. srpna 2011 v 21:09 | Reagovat

[60]: Díky za názor, ale mému mozku není jasné, proč tomu říkáš kritika, když vlastně všechny věci jsou napsány pozitivně a hlavně - slušně.
Asi nepoznám rozdíl mezi názorem a kritikou, každopádně díky. :)

62 undead Trent undead Trent | E-mail | Web | 12. srpna 2011 v 21:14 | Reagovat

no, ono to takhle fakt má být řečený a zabalený. to je prostá psychologie. když na to dáš spoutu medu, sežerou lidi cokoli.. :-D

63 undead Trent undead Trent | E-mail | Web | 12. srpna 2011 v 21:16 | Reagovat

se spoustou eufemismů, politických obratů a uvozovek můžeš říct cokoli komukoli a on ti na to ještě bude přikyvovat. ale nepatřím k těm, co maj chuť manipulovat davy..

64 Luke Luke | 12. srpna 2011 v 21:30 | Reagovat

undead Trent: Hochu zacházíš až moc do psychologie :-) Většina lidí nemá stejnak páru co to valíš :-D...Se divím,že sem vůbec píšeš.Ty to máš v celku v hlavě uspořádané a řešit něco,co dle mého nemá smysl se mi zdá zbytečné.Já se snažil též být objektivní,ale je to zbytečný.Byť tebou,tak bych tuto žabomyší válku akorád sledoval z povzdálí a vůbec se nezapojoval :-D

65 undead Trent undead Trent | E-mail | Web | 12. srpna 2011 v 21:34 | Reagovat

když já si nemůžu pomoct.. a věř mi, že vím, že to asi nikdo nepochopí, smířil jsem se s tím dávno. ale tak jako co chceš od takového magora, jako jsem já? snad ne smysluplný přístup.. 8) jo, logiku chápu, mám i jakýsi osobitý rozum, ale vážně po mě nechtěj, abych se choval podle nějakých předpokladů. 8) samozřejmě nic ve zlém.

66 Luke Luke | 12. srpna 2011 v 21:36 | Reagovat

Já po tobě nic nechci :-) jen jsem dával radu :-)

67 tatranka tatranka | 12. srpna 2011 v 23:25 | Reagovat

[57]: to nebyl komentář na tebe... ten sem četla až po odeslání mýho. a ten seriál znám, je můj oblíbenej.
[59]: žádný pubertální kecy...

68 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 15. srpna 2011 v 5:08 | Reagovat

[60]: Napsat konstruktivní kritiku je kumšt. Bohužel, nemá cenu konstruktivně radit lidem, kteří o to nestojí. Nebo kteří jsou si jisti svou dokonalostí. A to neplatí jen o teenegerech. :-)
Pokud o objektivní hodnocení člověk stojí, potom obvykle snese i ostřejší slova. Nicméně, pravdou je, že ze slušné a empatické kritiky si autor obvykle odnese víc (protože ji vnímá a nebliká mu v hlavě červené světlo), než z kritiky lehce negativní a sarkastické. :-)

69 undead Trent undead Trent | E-mail | Web | 15. srpna 2011 v 12:46 | Reagovat

[68]: asi tak nějak.. ale zkusit se to může vždycky a kdo ví, třeba si z toho něco odnesou.. 8) ( a v nejhorším případě je tu ještě sociální inženírství )
problém je, že spousta lidí má tendenci upadat spíše do té negativnosti.. :-Sale tak to se musí prostě jen zkoušet dál a mít ke své konst. krit. dobrou zpětnou vazbu od někoho, kdo to už má na háku. 8)

70 Maxië Maxië | Web | 17. srpna 2011 v 16:08 | Reagovat

Kritika nekritika. Ty máš možnost napsat jakýkoliv hodnotící komentář a oni zase mají právo si tě prostě zablokovat.. Nevím, čemu se divíš, když ty možnosti jsou na obou stranách. Ne každý má prostě ráda pravdy a upřímnosti, se kterými neosuhlasí :)

71 Flexík Flexík | E-mail | Web | 18. srpna 2011 v 22:32 | Reagovat

Já tyhle pipky tak nesnášim :D

72 Lapri Lapri | 22. srpna 2011 v 11:07 | Reagovat

Ráda bych upřímný komentář od tebe :) Taky jsem možná na první pohled růžová, ale zkus si ode mě něco přečíst. Těším se.

73 julie julie | Web | 22. srpna 2011 v 19:53 | Reagovat

hele, já ty hoky na jednu stranu chápu, že je to prudí, voni se snažej, dělaj co můžou a nejsou zvěavý na to, aby jim někdo kdo sám sebe otituloval všeználkem řikal, jak to maj dělat. naserou se, bloknou tě, možná jim to trochu bude hnít vh lavě, co jsi jim řekla a do příště na tom třeba máknou, ale málo kdo řekne "okej, možná máš pravdu, zkusim to příště jinak". taky bych si nevzala k srdci někoho, kdo by mi řikal, co a jak mám psát. dělám to pro sebe a pro ty, pro koho je to ok a nikomu to necpu, víš jak.

navíc, podle toho, jak ti to leží v žaludku máš taky trochu problémy vstřebat nějaký výtky na tvoji osobu;)

74 P. Bloody P. Bloody | Web | 26. srpna 2011 v 17:40 | Reagovat

Neberte si Petra Zvěřinu do huby, vole!! :D
to jen taková asociace k poslednímu souvětí textu... A mně se zdá, že to trochu moc hrotíš, ano, ty, nikoli ta děvčátka. Konec konců - ony na tvůj blog nechodí, na tvou (i když nepopírám, že může být konstruktivní, já předpokládám, že je) kritiku nereagují a ty se do nich ,,pouštíš" znova a znova - tak tě bloknou. A ty si ji přidáš na icq - proč? Abys ji mohla zase znovu ,,dojebávat"? Promiň, ale ty sama bys asi na takové chování nebyla zvědavá. Takové vyřizování (nebo jak to navat?) za každou cenu, to je přece zbytečné! No tak si holt holky budou psát články o exkrementu, tvořit fotorománky a jiné nesmysly, proč ne. Já jsem před rokem při Nataliamanii navštívila blog téhle ,,mediální hvězdy léta 2010", taky jsem ji zdrbla, že její blog není nic jiného než vystavování alibistických fotek sebe smé ze všech možných úhlů, případně rádoby chytré žvásty, které jsem nebyla s to číst všechny, neb v jedné jdiné jednoduché větě nadělala Natálka klidně tři hrubice jak trubice, o úrovni výrazové nemluvě. A tak jsem tam nešla znovu, ona na můj blog také nic nenapsala, možná si opravila ty hrubky, které jsem jí v komentáři vytkla a vypsala, a tím to haslo. Jo, je dost možný, že mně blokla IP, ale to já nevím, neboť už jsem tam víc nevkročila. Není trošku na hlavu vracet se pořád dokola a pořád jí něco vytýkat? Promiň, možná to vyzní nepěkně, nicméně to vypadá, že si na těch (asi jednodušších a nijak zvlášť přemýšlivých) dívenkách trochu honíš triko. Každý nemůže být... no, chytrý? Nebo natolik inteligentní, aby se zabýval něčím jiným než ,,video dotazníčkem" a focením se v zrcadle.
No co, že chtěj mít jenom hezký komentáře? Tolik ti to vadí, že jim to chceš úmyslně hatit svou opakovanou (i když konstruktivní)kritikou? Co na tom, tak jim přej ty stupidní komentíky typu ,,jezůůů!" nebo ,,muckinky!" či co já vím a choď kritizovat blogy autorů, kteří mají co sdělit, umí psát (a jako bonus někteří i pravopis)a vyjadřují se i k jiným věcem než k trendům letošního podzimu v líčení!

ps: a kdybys věděla, kdo bloknul moji IP kvůli konstruktivní kritice, i když občas velmi sarkasticky podané (jak jinak...), to by ses teprve divila :D no, nemusí to být jen pubertální slečinky, kdo nesnese kritický hlas...

75 Adélka love max Adélka love max | Web | 30. srpna 2011 v 18:50 | Reagovat

No mě je patnáct ale mám naprosto stejný názor protože Tohle hold málé holčičky dělají.Jsem asi jiná,ale já prostě snesu kritiku a navíc nedělám blog o sobě.OK když se budu chtít proslavit udělám to,ale jiným způsobem než ony jinak moc hezkej článek 8-)

76 bludickka bludickka | Web | 1. září 2011 v 16:14 | Reagovat

[23]: Naprostý souhlas. To vyhrožování na konci se mi zdálo trochu přehnaný. Navíc si myslím, že pravda není jen jedna, lidi jsou různí a kdyby byli všichni stejní, bylo by to o ničem. Ale cením si tvojí snahy ostatním poradit a být upřímná.

77 Mersmerize Mersmerize | Web | 4. září 2011 v 18:12 | Reagovat

Chápu, že tu jsou i hloupé holky, které nemají nic na práci než spamovat a nadávat. Myslím, že máš občas dobré názory, podle mě ale upřímnost není to tvoje "serete" a další sprostá slova. Mnohem upřímnější a někdy i lepší je říct to sice na rovinu, v klidu a bez vulgarit, protože čeho tím dosáhneš? Vulgárnosti nejsou "konstruktivní kritika" a nedivím se potom, že to některé blogerky mažou, protože tohle bych na svém blogu také nechtěla mít. A nepleť si upřímnost s urážením, protože každá jsme jiná a to, že někoho baví něco jiného (crazyshow, videa apod.) neznamená, že ty máš právo urážet. Jako jedna z generace těch "starších" blogerek ti říkám, že na internetu ti to projde, ale v reálném životě ne:) Často je totiž lepší držet hubu a krok

78 Betka Betka | Web | 5. září 2011 v 16:14 | Reagovat

Podľa mňa je smutné, že keď napíšeš správnu a racionálnu kritizu na nejaký článok, ľudia ťa začnú urážať. Právo na vyjadrenie svojho názoru predsa platí pre každého!

Mne sa niekoľkokrát stalo, že na to, čo píšem na blogu na mňa veľa ľudí frflalo a vysmievalo sa mi. Samozrejme, že som si to nenechala len tak a aj ja som sa do nich pustila. Nakoniec samozrejme všetko zakončím ja, pretože niektoré "malé deti" sa nevedia uzmieriť s koncom hádky. :-!

79 Becky Loud Becky Loud | Web | 11. září 2011 v 9:22 | Reagovat

Já jsem taky upřímná a říkám, co si myslím..takže můj názor je takový.

Přijdeš mi děsně zakomplexovaná, proto asi ze sebe děláš drsňáka. Ano, není na tom nic špatnýho, když někdo řekne(napíše) svůj názor, ale ono to jde i slušněji.
Já jsem snad ani nenarazila na nějaký blog, kde by jsi něco pochválila.

Prvně se nauč mít ráda sama sebe a pak někoho(něco) kritizuj.

PS: než mi začneš nadávat, uvědom si, že já taky píšu jen svůj názor a pokud mi začneš nadávat, budu tě mít za "malou holku, která neunese kritiku."

80 restless-girl restless-girl | Web | 12. září 2011 v 22:26 | Reagovat

Myslím si, že tenhle článek je jedna velká PRAVDA.

81 Kate Kate | Web | 14. září 2011 v 18:25 | Reagovat

To je prostě ubohost zablokovat komentáře jen kvůli tomu že napíšeš svůj názor.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama